min helg

nu var det ett tag sedan som jag skrev. men i alla falla i fredags så var det min sista dag på jobbet, riktigt skönt :) så nu är jag lite rikare! efter jobbet åkte jag till august och vi fixade oss för att åka till max stuga. det tog ett tag innan vi kom fram men när vi väl var framme så började vi att grilla vår mat :) kvällen var rolig, den innehöll bla

  • kubb
  • dans
  • grillat
  • en mycket full august som spydde lite här och var
  • vattenpipa med kol från grillen
  • en galen august mitt i natten som skrek på mig! jag blev fullkomligt förbannad

men det var ändå roligt! på morronen var alla väldigt sega, vi började städa och sen åkte vi hem. väl hemma tog jag en skön dusch och sen på kvällen vart det massa god mat, snacks och fotboll såklart :) synd att vi förlora, men det räcker i alla fall med vinst eller oavgjort i nästa match så vi får hålla tummarna!

nu sitter jag hemma hos august, men han är inte här just nu, jag är super duper hungrig så nu får han faktiskt ta och komma home ! :) imorn ska vi ner på stan och sen halv fem ska jag provjobba på Burger King och efter det så ska jag och august ut och äta på restaurang eftersom vi har vart tillsammans i ett och ett halv år imorgon :) ska bli mysigt!

så jag avslutar med en puss på august och en kram till er andra :)
kram!


   
lite bilder från max stuga


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0