mysig middag

igår var jag och august på restaurang och firade vår ett och ett halvt års dag :) vi gick till Jensens, det var jättegod mat där! vi åt först små laxspett med bröd och sås, sen åt jag kyckling med potatis, sås och grillade grönsaker, august åt ungefär samma, förutom att han tog fläskfilé. sen till efterrätt vart det "ta-själv-glass", det var gott! vi hade det jätte mysigt, jag älskar dig så himla mycket :) när vi kom hem spelade vi lite fotboll på Xbox:n sen gick vi och la oss :)

idag har vi bara tagit det lungt, jag har sett på fotbollen och massa "SATC", tittar även just nu :) sen måste jag sova, ska vara hos sjukgymnasten kl 11 och efter det blir det nog en tripp på stada. puss

 
Så här såg jag ut på middagen!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0