on my way

sitter hos august nu! väntar på att han ska bli klar så vi kan fara vidare till max, lite förkrök där innan vi drar ner till vasa, :) ska bli en rolig kväll! annars idag så har jag kollat ytters lite på studenterna och efter det drog jag till mall som var hos forsa, det var mysigt att ligga i solen och i poolen  :) sen åkte jag till august, fick god mat och nu ska vi strax åka :)

tänkte dra igenom gårdagen också; som sagt, vi tjejer var hos linnea och fick tårta o grejjer :) jag fick även rida lite häst! efter linnea åkte jag hem och packade lite grejjer till kvällen, sen cykla alla tjejer till framnäs och där var klassen :) det var en skön kväll! drog vidare till löga men blev inte kvar där så länge, men det bästa av allt igår var ju självklart att jag fick SOMMARLOV! hur underbart är det inte??? :) helt otroligt glad och bra betyg fick jag också!

nu ska jag kila, puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0