På väg till August

Nu ska jag snart hoppa in i bilen och åka till August :) Vi ska mysa lite så här på kvällen. Idag har jag gymmat och solat. Efter det hämtade mamma mig och vi åkte till Brödet och Fiskarna och fyndade lite! Jag köpte en jättefin väska och fyra filmer :) Tänkte köpa en jeans jacka också, sen när jag skulle gå och hämta den så hade Fanny knipit den! Ack, vilken otur jag hade, haha :)

Mamma och jag åkte även ut till Knekttorpet och kollade på vårat torp. Det var jättegulligt men det finns några nackdelar, vattnet låg inte direkt utanför, inge el & vatten och solen når inte fram på kvällen. Men annars sött och trevligt, jag lägger in lite bilder sedan när jag harhittat sladden.

Nu ska jag åka, puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0