shopping can make a girl crazy

  

 

Här jag samlat ihop massa kläder från www.forever21.com som är några av mina favoriter! Snälla, snälla kan de inte fixa så att man kan beställa dessa underbara kläder från Sverige också, synd synd! Man blir ju helt galen på deras underbara priser :)



Jag har letat efter "min" bikini nu så länge! Den kommer aldrig ut på HM's hemsida eller i affären, ska iaf in till stan imorn och kolla igen, jag bara måste ha den! :) Jag använder bara bandeau bh så jag måste verkligen ha den :) Jag har även hittat en annan fin från HM men den finns bara i USA ännu. Hoppas den kommer hit också! :)

Kommentera här
Postat av: Sandra

Riktigt fina!

2008-06-09 @ 18:53:04
Postat av: Anonym

det går att skicka till sverige nu, men frakten kostar en del, plus tullen då.

2008-06-09 @ 23:30:34

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0