sommartider

Det är nu man verkligen unnar tiden, solen skiner och humöret är på topp. Varje dag känns underbar, det är ju så här man alltid vill ha det, eller hur?

Sommaren har alltid varit en höjdpunkt för mig och många andra, på sommaren umgås man med sina vänner mer och man utnyttjar tiden mycket bättre. Det spelar inte heller någon roll vad man gör, bara att sitta ner på sin balkong kan vara jätteskönt. Upplevelser som grillning, solning, bad och allt annat som tillhör sommaren slår allt. Jag tror nog att många håller med mig och om jag fick välja så skulle jag vilja ha sommar året runt! Snö med skidor och skoter är ju också väldigt mysigt och roligt men då kan man istället åka till ett ställe för att få det, det går ju minst lika bra.

Nu är jag inne på mitt sista sommarlov och det känns som att man måste göra något speciellt, men det ska jag inte, tyvärr. Solsemestern förstördes, jag har inget sommarjobb och mina vänner åker ifrån mig. Jag har kvar min älskling August i alla fall och det är tur det! Men om det dyker upp en billig resa i sista minuten så ska vi ta den. Jag och August planerar även på att åka till Liseberg med några. Men det känns som att jag inte kommer träffa mina kompisar något alls, det känns skit tråkigt. Jag jobbar denna vecka och sen nästa veckar börjar alla andra jobba, då blir jag ensam kvar och sen drar brudarna till Bulgarien, så vi ses när skolan börjar eller? Usch, nej det känns så ledsamt!

Jaja, mycket snack om mig. Innebörden med detta inlägg var att jag ville skriva om sommarens glada dagar och även berätta vad jag ska göra och sist men inte minst önskar jag er ett rikigt skönt sommarlov! :)
puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0