städmani

idag har jag städat i lägenheten, dammsugit och dammat och så :) ska ta mig ett välbehövt bad och bara ta hand om mig själv :) ska på middag med august ikväll, ska bli jätte mysigt :) jag funderar fortfarande vart vi ska gå men vi får se vad det blir! annars idag har jag vart hos sjukgymnasten, tog en tripp på stan och umgåtts med august litegranna.

vädret har fått fnatt idag, ena stunden är det strålande solsken med 20 grader och sen helt plötsligt är det regn, åska och blixt! men allt förvånad bli man kanske inte, sverige är ju sverige och man har ju blivit ganska van. hoppas bara att det blir fint väder på midsommar!

ska bada nu, ha det så fint och njut av ditt sommarlov, puss


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0