the day after

hallå där :) kvällen igår var jätte rolig och mysig! jag och linda fixade oss hemma hos mig och sen skulle vi ta bussen till irsta :) linda och jag har alltid tur med varandra så vi fick faktiskt lift in till stan, det var riktigt skönt! vid centralen fick vi lov och vänta på fanny, isabell och stefan som var lite sega, till slut kom två springandes och vi kunde äntligen åka! hos forsa var det ganska mycket folk och alla var jätte hungriga! till slut fick vi äntligen slå oss ner och äta av den goda maten, och gott var det! hemmgjorda köttbullar, färsk potatis, kycklingklubbor, prinskorvar, bröd och annan midsommar mat :) efter maten vart det lite ölspel för att komma igång, dessvärre var malin redan på toppp vid åtta och sedan vid halv nio däckade hon, en halvtimme senare hade hon lyckats med hela 3 spyor, forsa vart inte glad för det! :) haha malin du är otrolig ;)

vid halv elva drog jag och fanny vidare till gryta, vi va där ett tag och dansade och sådär :) sen skulle vi vidare till en av fannys vänner men det blev inte av så jag tog bussen hem till august :) skönt att få träffa min älskling! där sov jag och sen på eftermiddagen åkte august till jobbet och jag till forsa igen. det var lite folk där så vi gick och åt pizza och såg på fotboll, nu är jag hemma, känns skönt det! hoppas ni hade en rolig midsommarafton ni med!

är lite småsugen på nåt nu så jag ska gå och kolla vad som erbjuds och sen ska jag nog slå på en film och sen sussa! ha det så bra, puss




Bilder från midsommarafton! Hoppas på fler bilder sedan när Lindas kamera dyker upp!

Kommentera här
Postat av: Linda

Vill bara berätta att kameran är förlorad föralltid:( så inga fler bilder kommer dyka upp ifårn midsummer !

2008-06-23 @ 22:00:51

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0