today

Idag har det varit en slapp dag, jag har gått klädd i mjukiskläder och en ful toffs på huvet. August sov här igår, alltid lika mysigt :) Han är min bästa! Under dagen rensade jag garderoben och städade den, riktigt skönt att ha det fixat där inne. Senare åkte vi och gymmade, skönt det med! Vi fick med oss william också och han tyckte det var roligt så nu ska han börja gymma, mycket bra tycker jag. Resten av kvällen så har jag lagat en mycket god köttfärssås och makaroner och sedan har jag setat bänkad framför tvn. Jag har sett på Crowned, Pussycat Dolls, Project Runway och just nu är det SATC som är igång. Ska nog lägga mig sen, imorrn ska jag sola med august sen blir det bara slapp. Idag fick jag även hem mitt paket från HM, ett par chinos som behövs sys upp lite men annars snygga, ett jättefint armband, ett linne och en cardigan till August.

Eftersom jag är väldigt beroende av tv program så tänkte jag göra en lista med vilka program jag följer, undrar hur många det blir, nu börjar vi!

  • SATC
  • Top Model
  • Gossip Girl
  • Desperate HW
  • Vänner
  • Project Runway
  • Pussycat Dolls
  • Ugly Betty
  • Roomservice
  • Simon & Thomas
  • I huvudet på Carolina Gynning

Jag kommer inte på några fler just nu men jag tror att det var alla! Ha det så bra, puss

 

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0