usch, nu är jag trött på radio!

nu när jag jobbar på pappas jobb så lyssnar jag på radio hela tiden eftersom jag inte vill höra allt ljud från maskinerna. radio har alltid varit helt okej men nu när man har lyssnat i 24 timmar så är det pest! alla radiokanaler spelar samma låtar om och om igen, låten "im yours" var ju en jätte hit för två år sedan och nu spelar dem den konstant! jag tyckte om den låten jättemycket men nu är den totalt förstörd, radiokanalerna spelar låtarna för ofta! så nästan i alla fall så får jag lov och byta kanal när den kommer och även massa andra låtar. det är typ 10 låtar som spelas om och om igen varje dag och jag blir verkligen skit trött på detta! sen emellan låtarna så har de samma gamla reklamer som de alltid har haft så man kan dem ju utantill.

usch jag är så less på radio så jag dör! det enda roliga med radio just nu är iaf på morgonen när det är rix morron zoo och på mix med adam & gry, allt annat suger! så många låtar som jag har tyckt om jätte mycket hatar jag nu, det är så himla tråkigt :(

det finns iaf några låtar som är nya som jag fortfarande tycker om, så snälla förstör inte dem också!
den här är en av dem :) http://www.youtube.com/watch?v=n4m974O2fv8

nu har jag hackat mycket så det får räcka!
puss


Tummen upp för er!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0