what happens today?

Idag har jag vart och handlat med mamma, så ikväll blir det jättegod mat! när jag kom hem så såg jag på sista avsnittet på Gossip Girl eftersom jag missade det i tisdags! Programmet är så grymt bra och det är riktigt spännande :) Jag längtar tills de börjar sända igen :)

Nu ska jag snart ut och övningsköra med mamma, vi ska hämta min bror som är hos pappa. Senare ikväll kommer min älskling och hälsar på mig, mysigt! Saknat dig litegrann :)

Jag är riktigt less på SOLEN som aldrig kommer, jag har ju lov och jobbar inte heller så jag vill ju vara ute och sola! Usch det känns så tråkigt att spendera sitt lov inomhus :(

Nu ska jag kila vidare, puss


Where is the sunshine?

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0