a new week

dag har det varit en lång dag! stannade kvar i skolan på extra lektionen i matematik och det behövdes! sen åkte jag och linda hem till mig och pluggade ännu mer matte med mamma. vi har mycket att lära!

fullt upp denna vecka med alltså,

  • cv med bellman, fredag
  • matte prov,fredag
  • nationellt prov engelska x2, onsdag

och nästa vecka blir inte bättre:

  • matte prov x2, tisdag kanske?
  • svenska prov, fredag

jag måste klara matematiken! jag blir så ledsen annars :(
imorrn ska jag på magnetröntgen, inte s kul men lite spännande hur det kommer att gå till och så, har stått i kö i några månader nu så nu är det äntligen min tur!

sitter och ser på american idol just nu :) puss


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0