beach party

kvällen igår var på topp! :D
efter skolan åkte jag hem och packade o sen drog jag till linda :) där började vi med all dekoratin och började fixa oss själva :) sen så åkte vi vidare några meter till lokalen :) där började vi tjejer grilla, rökte vattenpipa och mös i solnedgången, vi fick även blåsa upp typ 80 ballonger och sätta upp skyltar o grejjer. sen efter några timmar kom allt folk för en riktigt beach paaarty :D och lyckat vart det! grymt bra musik och roligt folk :) jag hade skitskojjj!
jag hade tagit tusentals kort men sen fan tappade jag kameran i backen så nu har den fått fnatt och vill inte fungera! :@ jag är sååå arg! vill ju ha alla korten!

lägger i alla fall in några här från en annans kamera:)

ska hoppa in i duschen nu och sen ta en liten härligt promenad, ska antagligen cykla till vera sen för lite tjejkväll :)
puss!

     


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0