bedtime

nu är jag hemma, har vart hos august hela kvällen men jag fick lov att åka hem eftersom jag inte har några grejjor! ska gå och lägga mig nu så jag får sova lite inför imorgon, ojoj nerverna är höga nu! det kommer göra så ont men ska försöka att inte tänka på det! :)

tänkte förklara varför jag just ska ha fjärilar: jag har alltid gillat hur de ser ut, de är väldigt gracisösa, vackra och harmoniska, de representerar ett lugn som jag tycker om. dessutom kan den flyga och att flyga är en av mina stora önskningar! men tyvärr så funkar ju inte det hehe :) men fjärilen representerar alltså friheten, lugnet och harmoni!
jag kommer att bli så nöjd! :)



har faktiskt fått väldigt mycket färg på kroppen idag så det känns jätte skönt :)
nu ska jag hoppa i säng, puss


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0