det funkade! :D

japp, jag har nu fått in korten från beach partyt :D är man glad eller är man glad? :D yes ! gå in på min bilddagbok och kolla =) : http://theresejillebo.bilddagboken.se (du behöver vara inloggad för att se)

japp då har jag fått tillbaka matte nationella, inte kul alltså. jag fick 3 poäng från godkänt, inte bra! jag måste göra om två prov och jag måste få G på dem för att klara mig + att jag måste få G på det nya provet också,herregud! jag måste klara det , jag vill verkligen inte läsa in kursen sen :( jag dööööööör

ska i alla fall inte försöka tänka på det nu när det är helg! :D finally, klockan fem kommer älsklingen hit, vi ska mysa och så :) puss

     
här har ni några av bilderna! :)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0