en tung och lång dag

hej!

det har vart en låååång dag i skolan idag, vi redovisade vårt projektarbete och det tåg hela 3 timmar för hela klassen att blir klara, det var jobbigt! men det gick iaf bra och nu är vi äntligen klara :D over and done!

är ju mitt inne i mördarveckan, usch den är jobbigt! imorn har vi nationellt prov i matte i 4 timmar, inte kul kan jag säga, det kommer gå sååå dåligt! :(

snart är det iaf helg och det ska bli riktigt skönt och skojj! :D

idag ska jag umgås med august, sitter hos han, vi ska snart åka hem till  mig i skultuna :) vi ska plugga matte såklart sen kolla på lite tv,ha det bra!
puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0