gossip girl

jag saknar gossip girl, vet någon kanske när det kommer tillbaka?
jag är en riktigt såpaälskare och älskar alla program med intriger, kärlek, unga modegalna kvinnor mm.
tur att jag har desperate houswifes :) haha jag låter som en rikigt liten tv-nörd, menmen. beroende så vad gör man?

vad är jag mer beroende av då?

  • august
  • vänner
  • sol
  • att sova
  • mat
  • sötsaker, men jag har förbättrat mig lite och bättre ska det bli!
  • kärlek
  • helger
  • shopping
  • pengar
  • att städa

ja det finns säkert massor med mer saker men kommer inte på några just nu!
vad är du själv beronde av ? kommentera gärna :)


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0