härlig dag

nu är jag hemma! hade som sagt en lektion idag, spelade lite volleyboll :) efter det drog jag och linda ner på stan och fixade malls presenter, det blir nog bra det där :) efter shoppingen gick jag hem till min lilla sara, vi låg ute och solade, pratade, åt glass och bara njöt! vid 4 åkte jag hem :) är grymt hungrig nu, jag vill ha mat!

imorn vet jag inte vad jag ska göra, om det går så ska jag väl hem till augusts mamma ett tag annars blir det nog en väldigt lugn kväll, girlsen drar ju ut på krogen dessutom! ni får väl ha så kul ;) men men inte så mycket mer och säga så!
puss


your'e like a fresh breath of air


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0