helgen

gårkvällen var lyckad! vi hade jättekul och allt gick bra :) jag och august sov kvar så vi fick hjälpa till att städa och det är ungefär vad jag har gjort under hela dagen, inte så jättekul! har i alla fall huniit att vara i solen litegrann men mer hade jag velat! :) nu känner jag mig ganska trött och sliten, skulle behöva en dusch just nu!

det känns som att sommarvädret kommer tilbaka nu och det känns riktigt bra :) då kan man börja cykla till skolan och ha på sig tunna kläder igen! :) imorgon är det skola, efter det ska jag till sjukgymnasten sen till gymmet och sen måste jag plugga massa matte! jag måste få G på provet så jag klarar G i matte :) jag har ett svenska prov denna vecka också, det blir tugnt men sen är det nästan sommarloooov :)

lägger in lite bilder från festen när de finns sen! :)
puss

Kommentera här
Postat av: Malls

hitta du telefonen?

2008-05-25 @ 22:26:59

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0