it's a beautiful day

hej! denna dag har vart toppen :D jag klarade mig på matte provet så jag fick G i matte :D man kan inte vara gladare! sen klarade jag också mitt prov i italienska så jag fick VG i det :) tjoho, efter skolan åkte jag till august, vi åt lunch och solade :) nu är han på gymmet och jag ligger ute o solar och läser, det är helt underbart väder! :) älskar sverige just nu! <3

ikväll ska vi äta god, grillad mat och mysa. sen ska vi sova tidigt eftersom vi måste sova ut ordentligt inför tatueringen imorrn :) det ska bli jättekul men gud vad nervös jag är nu! hör hur nålarna är på min kropp, men det är värt det, kommer att bli riktigt fint sen :)
nej nu ska jag ut igen, puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0