jag mår så dåligt!

huvudvärken sitter fortfarande i och jag är snuvig, känns inte så bra. har massa plugg att göra nu och det känns ännu tyngre, känns som att jag inte ens kommer att klara G på svenska provet, det är så mycket att plugga! jag och august har setat hela dagen med den där skiten. jag hade en lektion idag och det var matematik, fick göra mitt prov på kapitle 1 och jag hoppas verkligen att jag klara det! jag skulle bli hur lycklig som helst :) vid 5 åkte jag till sara för att fira henne igen med släkten, från oss fick hon en ny vattenpipa, nagellack, en ring och lip balm! :) sen cyklade jag he, och nu sitter jag här. borde egentligen plugga nu innan finalen av so you think you can dance börjar! får plugga i pauserna och så! :)

vädret är riktigt bra nu och det är så skönt att bara ströva omkring i lättklädda kläder :) dessutom kan jag cykla till skolan :) börjar bli lite nervös nu inför tatueringen som sker på lördag men det blir nog bra det där :)
ha det så bra! puss


så här såg jag ut idag!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0