laddar

hejhopp,
sitter och äter lite macka innan gymmet :) ska åka om typ 20 min!
usch vad det är kallt ute idag, brrrr., ska nog inte cykla nå mer den här veckan
om det fortsätter att vara så kallt!

jag längtar redan tills nästa helg, skoldagarna är såå tråkiga!
slänger upp en liten dagens :)

Dagens humör: trött, frusen och lite krasslig
Dagens borde: plugga italiano
Dagens frisyr: uppsatt i en liten boll
Dagens klädsel: svarta tights, vit/svart/blommig klänning, svart oversize tröja,  vit jacka, röd väska
Dagens materiella vill ha: massa miljoner så jag kan shoppa ihjäl mig och resa
Dagens bästa köp: inte köpt något ännu!
Dagens irritation: att det är så himla kallt ute, brrr
Dagens önsketanke: att august satt här brevid mig nuuuu
Dagens längtan: sommar & sol
Dagens låt: hmm, ja det var nån jag nynnade på på engelskan iaf, minns inte vilken
Dagens mat: pasta, pastasås, sallad och vatten
Dagens dryck: coca cola
Dagens saknade: AUGUST! <3 (kom heeem)

image134
ja för några dár sen var det såhär varmt och mysigt!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0