lunedi

idag har det vart en ganska skön dag :) skolan var ganska kort och efter det åkte jag och august till gymmet! :) sen fick jag skynda iväg till sjukgymnasten och få lite nålar i mig igen, det gjorde i alla fall inte ont denna gång :) sen kom mamma och hämta mig så vi handlade lite mat och sen kom jag hem och där var august! :) vi käkade jätte god mat sen gick vi ut på fotbollsplan och spela lite boll :) det var roligt och skönt! och så fick man ju lite mer motion idag! nu ska vi bara dega, mamma ska steka bananer med glass och sirap så det ska vi små mumsa på framför fotboll och american idol! :)

det var längesen jag lade in en dagens så det får bli en sån nu! :)

Dagens humör: Glad och sprallig!
Dagens borde: Plugga matematik
Dagens frisyr: Utsläppt hår
Dagens klädsel: Jeans, svart/vit t-shirt, rosa linne under, brun väska, grå/vit jacka
Dagens bästa köp: Har ej köpt något, men jag har lagt undan en jättefin bikini! :)
Dagens irritation: jobb
Dagens önsketanke: sommarlov och att få massa pengar!
Dagens längtan: till lördag när jag ska tatuera mig :)
Dagens låt: obladi oblada
Dagens mat: kyckling klubba, potatissallad, saft, grönsaker och sås
Dagens dryck: citrondryck
Dagens saknade vän: Lisa i Småland :)


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0