on my way

sitter och väntar på att august ska hämta mig :) saknar dig litegrann faktiskt ;) hihi <3
du är så underbar och jag vore ingenting utan dig! jag älskar dig august, du är så himla underbar!



jag fasar inför de kommande veckorna! jag måste klara 3 matteprov för att få G i matematik och det känns riktigt riktigt tungt! hur ska jag gå till väga? det sista jag vill är att behöva läsa in en kurs och det skulle inte heller se bra ut på CV:t. hmpf! gud varför gav du mig inte ett snille huvud i matematik? jag avlider.

jag tror jag har slagit mig i näsan faktiskt, de gör grymt ont på den. om man snuddar lite så känns det ömt och så, undrar vad som har hänt..

ha det så bra! puss



de här skorna är riktigt snygga! funderar på dem, sen provade jag ett par andra höga skor, typ flätade där  framme med olika färger, nånting sånt, det fanns ingen bild på dem! jag behöver verkligen höga skor eftersom jag är kort!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0