sliten? njaa

hejhopp!
nu har jag vaknat, alldeles för sen dessutom men så blev det! ska strax få i mig lite frukost och sen fixa mig lite för jag ska hem till august :) det blir mys det!  kvällen igår var rolig och fanny var så sört och glad :) tack för att vi fick komma babe :)

på måndag ska jag egentligen hem till pappa men vi ska ha matte kväll hemma hos mig så vi måste göra det så jag får åka till pappa på tisdag istället, ni som behöver hjälp till matte provet kom då :) det kommer bli tungt!
annars är den här veckan ganska lugn, ska lämna in ett CV med Bellman men det är redan fixat :)
nu ska jag få imig lite frukost, puss!


En bild på födelsedagsbarnet :) Grattis!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0