tattoo

strundade i skolan idag, hade EN ovärd lektion så jag vilade upp mig istället :)
august sov här igår, hade jättemysigt! :) jag lagade jättegod mat och så.
på morronen åkte august till skolan och gjorde prov men han kom tillbaka
sen och då sov vi lite till :)

idag har vi bara såsat framför en film, vi ringde även tattoo studion och om allt
går som det ska med tiderna så kommer jag antagligen tatuera mig den 31 maj :D
det ska bli så roligt, men usch usch vad ont det kommer att göra! jag ska ha en liten fjäril (citronfjäril tror jag). under den ska det stå "tillsammans" på latin tror jag :) håller på och letar lite bra bilder på fjärilar och sånt! jag har gjort en liten FUL bild fast där står det "Together we can make it", precis som min blogg heter, tycker det är fint och det säger verkligen nåt för mig :) men den ska inte se ut som den på bilden utan jag skissar bara lite!

image148            

vet inte om fjärilen ska luta lite också, vi får se :)

snart ska jag laga mat och se på tv o så :)
puss


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0