today

provet idag gick väl sådär,, jag gjorde VG provet men är inte helt säker på att det blir VG men jag hoppas på det :) idrottslektionen idag gick bra, alla tyckte det var jobbigt men så ska det vara ;)

för ett tag sen ringde NRJ mig :) han pratade lite med mig om vad jag gjorde, pluggade till mm, sen sa han att jag hade vunnit ett pris för att jag hade skickat in och önskat en låt! :) roligt! undrar vad det är för pris men det kommer väl hem i brevlådan snart så :) fun

just nu väntar jag på att august ska komma hit :) äntligen! jag ska laga mat åt oss ikväll och det får bli kyckling i ugnen med ris och sås, och massa smaskiga grönsaker! :) imorrn har jag bara en lektion så tänkte strunta i det och få mig lite ledighet, hoppas august vill det också :)
puss, ha en bra dag!


Kommentera här
Postat av: annis

Fin blogg! :]
Hoppas du haft en toppendag.

Kika gärna in hos min nydesignade blogg.
http://akolan90.blogg.se

/ anna olsson

2008-05-13 @ 18:25:47
URL: http://akolan90.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0