tröttare än vanligt

idag har jag inte mått så bra, jag vaknade med en stor klump i halsen, huvudvärk och lite snuvig. men det fick gå ändå, jag fick proppa i mig halstabletter men alvedon! sen hade jag skit ont i magen, det verkligen värkte och den var helt svullen. jag vet inte vad felet är men konstigt känns det! har gått som en gammal tant på stada!

idag fick jag veta mitt betyg i idrott och det blev VG! och sen fick jag även veta mitt betyg på friskvården och där fick jag MVG :) det blir nog mitt enda MVG i årskurs 2. på friskvården var vi och spelade minigolf som en avslutningen och efter det traskade jag och august ner på stan för att möta mamma, på vägen dit hittade jag en mobil på marken så jag tog med den och tänkte lämna den till polisen för att få lite hittelön, men sen ringde det i mobilen och det var en kompis till ägaren som ringde så vi mötte upp dem och så fick han mobilen, och jag fick 100 kronor av han för att jag hittade den! jag blev asglad :D :D så nu är jag 100 kr rikare ;) haha. jaja på stan shoppade jag lite och så köpte vi en present till sara som har fyllt år! vi avslutade med middag på spicy hot och det var riktigt gott! :) nu måste jag plugga matematik, så hejdå!
puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0