tung dag

imorse gjorde jag magnetröntgen och det gick bra! :) tog ungefär 20 min, så det var ju skönt !
sen drog jag till skolan, hade företagsekonmi, grymt tråkigt men men, sen hål, italienska, idrott och sen friskvård.
nu är jag äntligen hemma! :) har så ont i magen och jag vet inte varför, måste nog få i mig lite mat, då kanske det blir bra! :)

imorrn har jag två nationella prov att göra. tungt, det vill säga att jag missar matte provet men jag fick göra det på fredag istället, snällt :) just nu är August på sitt jobb, första dagen :) spännande! för mig själv går det inte så bra med jobb, jag har inget sommarjobb alls och det är riktigt riktigt tungt!  :( det är synd om mig faktiskt.
nämen det var väl allt, puss


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0