valborg

pjuuh, nu kan man pusta ut lite! kvällen igår var rolig men synd att den slutade så tidigt. först var alla tjejer hemma hos isabell och grillad och hade lite förmys, det var jätte trevligt :) var där till ca halv elva o då drog vi småttingar till adrian, där mötte jag august som var väligt packad! fyfy, var där i kanske en timme tills de andra drog till krogen, jag och august åkte hem för han mådde inte så bra! august var väldigt hungrig så han köpte en kebab när vi skulle vänta på bussen, efter vi hade väntat 30 min kommer vi på att sista bussen redan har gått, vi trodde nämligen att det var fredag! jaja, det vart och ringa mamma och vi var äntligen hemma :) thank u mami!

segade länge idag men august sen vid 5-6 kom isabell och vi började jobba med projektarbetet, vi höll på till elva sen så skjutsade vi hem henne, sen diskade jag massa och nu sitter jag här trött och sliten. ska bli skönt att vakna imorrn så man kan fräscha upp sig!

ska antagligen träffa tjejerna imorn :) skojj!
puss

  


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0