Lägga ner?

Det var ett tag sedan jag skrev nu, kanske ska ta och lägga ner detta? Jag känner inte riktigt så starkt för det längre. Vi får se..

Just nu är jag sjuk och har varit det sen i onsdags. Feber, förkylning, ont i halsen och öroninflammation, nästan allt man kan ha när man ligger hemma och är sjuk. Alla dagar har sett likadana ut, jag har vaknat sent och mått skit, sett på tv och gått o lagt mig tidigt. Idag är första dagen som jag känner mig lite bättre i alla fall. Helgen blir inte så livad kan man säga, tråkigt tycker jag. Idag skulle jag också ha jobbat men nån annan fick ta mitt pass.

Kikar lite på top model nu som jag missade i veckan då jag jobbar de dagar som de visar programmet. Jag har inte så mycket mer intressant att skriva så nu säger vi Hej Då för den här gången. XOXO

Jag saknar dig August


Thailand för nästan 2 år sedan, det var underbart!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0