Today i'm really tired

Skolan mellan 8-16. En väldigt lång dag! Vi hade vår första filosofi lektion, mycket konstigt det där. Efter skolan vart det staden med min älskling. Han köpte ett par jätte snygga byxor & en t shirt. För mig blev det en liten väska och lite ansikstmasker, en punkt är borta från min komma-ihåg-lista. Därefter gymmade jag, wille, august och hans pappa och sen kom jag hem och åt mat. Känns som det var en lååååång dag idag och lika lång blir den imorn med. Skola mellan 8-16 och efter det jobb mellan 17-20.

Om en timme är det SATC och efter det ska jag sova skönt. Puss


Gud så snygg man är! Haha


Här är min nya väska, liten och söt. 129:- från HM


Här är mitt söta paraply som jag köpte i fredags! Love it

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0