Today i'm staying home

Idag är det skoljoggen i skolan och det kan jag inte vara med på eftersom jag fortfarande är sjuk så jag fick sova lite idag också, som om jag inte har sovit nog, haha. Idag ska jag umgås med min lilla parvel hemma hos min pappa. Sen vid halv fem ska jag till jobvbet och då stannar August kvar här så är han här sen när jag kommer tillbaka :) Imorrn har vi sovmorgon till 11 så det blir prima skinka!

Jag längtar tills helgen, och jag längtar tills vintern faktiskt. På vintern så kurar man ihop sig inomhus och har det mysigt. Nu när det är höst och rått så är det bara jobbigt att gå och vänta på vintern för efter den kommer ju sommaren! Förstår någon? På vintern fyller jag också 18 år, det är julafton och julbalen och massa andra roliga grejjer, så nej bort med hösten nu!

Jag längtar också efter den 25:e, då kommer min efterlängtade lön. Jag har hittat en jätte snygg jacka på HM som jag vill ha, jag måste köpa ett par nya jeans och massa gosiga koftor som man bara kan dränka sig i med ett par tights och stövlar, mums! Nu ska jag ner till köket och fixa lite frukost. Ha det fint!
XOXO


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0