Back home

Yes, jag är hemma från Sälen! Dagarna där borta var helt underbara. Strålande sol och plusgrader, man bara flög fram i backarna! Synd att det är slut bara, det var så mysigt.

Kom ju hem i Söndags, sen dess har jag strosat lite på stan men för det mesta har jag jobbat. Idag har jag tvättat min nya bil in- och utvändigt, vilket var skitjobbigt! Sen åkte jag och jobba i 4,5 timme. Nu ska jag snart in i duschen och sen sussa. Imorrn är det förfest hos Jessica för att fira hennes 19-årsdag och efter det blir det utgång, SKOJ :)

 
I bilen på väg upp, trött och osminkad.


August i liften


Jag njuter!

  
Skidåkning
  
Här har vi först Betty och Frida som vi bodde med, sen jag som vinglar runt med flit, och sen August och söta lilla Isak!


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0