Hej

Väldigt dåligt med uppdaterande nu! Jag lovade ju att ta en bild på min bil, men det har jag inte gjort än, tyvärr. Men jag lovar än en gång, imorrn ska jag fota och visa upp! :)

Nu har jag iaf vart på STUDENTKRYSSNING och det var det roligaste jag gjort! Fyfan det var drag hela tiden, vill bara åka om och om igen! Började dricka vid buffén vid åtta och sen var det full rulle ända fram till klockan fem då vi gick till frukosten, sen var det en ny morgon! ÅHHH vilken ångest man har, men nu känner man verkligen att studenten eventen har dragit igång! :D Tänk, det är bara ca 45 dagar kvar tills jag står där i mina fina vita klänning, med mössan på huvet och skriker ut av glädje! Ja, jag har hittat min studentklänning :D Först köpte jag en på stan från Maddox, jättefin men jag hittade en annan på internet så nu har jag lämnat tillbaka den andra och beställt en annan som är helt underbar! Helt i min smak :) Men den tänker jag inte visa förrän då, hihi.

Nu ska jag titta på Project Runway
XOXO


Jag ska nog sätta in riktigt löshår till Studenten :)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0