Sälen

Jag drar till Sälen imorgon! Gud vad roligt det ska bli :) Jag åker dit med August och hans släkt, mysmys. Just nu är alla brudarna på Pluto, känns ju lite surt men jag vill må bra imorgon när jag åker i bilen.

Idag har jag haft nationellt prov i svenska, tog ca 2 timmar för mig och då drog jag vidare till JM's för att prova en bil jag kanske ska köpa, den är lite rostig och så men den går jättebra, bara 4500 kronor, vi får se. Jag vill helst ha en Renault Megane så pappa får kika efter det när jag är i Sälen. Har även tränat idag, jag och Sara kom inte på spinning/skivstång så vi fick bara gå på skivstången och efter det gick vi in till gymmet, kände mig som hemma igen! Gymmet är skönt så det får bli lite mer gym med blandat med jympa.

Nu ska jag sätta mig och glo på "Fråga Olle".
Puss och kram vi hörs på söndag! Förhoppningsvis med lite bilder, det är väldigt bildtomt i bloggen! Min kameraladdare är borta, men men, that's life.


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0