Sex and the city

Tänkte ta upp lite grejjer som handlar just om Sex and the city, aka min favoritserie!

När jag såg den här bilden blev jag alldeles chockad, den vänstra visar hur Kim Cattrall ser ut idag och så gör den högra. Det är bara det att den högra är som vi är vana att se henne i SATC som Samantha, helt retuscherad! Tydligen så är alla fyra karaktärerna jätte retuscherade, till exempel i den nya filmen. Program som finns i serien är ju ett tag så de är inte retuscherade. Det är klart att kvinnorna åldras, det fattar väl vi åskådare? De behöver ju inte retuschera så mycket, de blir bara mindre verkligare. Samantha är 50+ (och i verkligheten) i filmen och då har man rynkor och skavanker, that's just the way it is.



Till en annan grej, ni vet klänningen från Vivenne Westwood som Carrie har på sig när hon ska gifta sig (första gången)? Jag hittade den på www.net-a-porter.com, fast i den kortare modellen. Klänningen kostar bara 75 696 svenska kronor! Helt sjukt, vad kostar inte då den långa modellen som Carrie hade på sig?


Samma klänning fast med mer längd och tyg under.

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0