The day after

Idag vaknade jag med en dryg baksmälla, men det är sånt man får ta! Gårkvällen var jätte roligt. Först var det lite fix hemma hos Isabell, dumma jag hade glömt min dricka hemma så jag fick åka tillbaka. var skitstressad så när jag hade parkerat bilen utanför Isabell sedan så ramlade jag på marken så nu har jag ett blått, fult, äckligt blåmärke på mitt knä! Sen drog vi oss till Jessica som hade förfest för klassen, vi hurrade och grattade henne och så blev vi bjudna på tårta. Runt elva drog vi till Pluto för utgång, vi kom in innan tolv så då var det billigare, mm det gillar vi! Väl inne trampade nån på min tå, den sved och blödde, och nu ser den svullen och rosa ut, svider fortfarande lite, två skador på en kväll det är bra jobbat Tess.

Natten slutade på Burger Corner och sen nattade jag hos August, fick gå upp vid nio imorse för att hämta min bil som inte stod på ett lämpligt ställe, kändes verkligen som jag var kry för att köra, jag var lite farlig i en rondell där, usch usch. Sen skjutsade jag Agge till Donken och sen åkte jag hem. Har nu badat och känner mig som ny igen!

Senare kommer Mallan och Linda hit för lite kvällsmys.
Bilder dyker upp när Lina har lagt upp! + Bild på min bil kommer också.

XOXO


Tack för en rolig kväll birthdaygirl! :D


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0