Today

Idag var det skola ett tag sen skulle vi titta på Macbeth som sög, vi drog efter första akten, humph! Drog ner till stada sen och kikade runt lite. Fick med mig två klänningar, en tröja och lite smycken. Sen hämtade jag min studentklänning som hade kommit och den är perfekt! :D Vilken tuuur. Jag är så nöjd! Nu måste jag bara hitta ett par skor till den.

Ska snart till systemet med mamma för att fixa till imorrn, sen ska jag kanske till August en sväng om jag hinner och sen träna med Sara. Puss!


Klänning, provade hemma sen med bara ben och gladiatorpjuck, nu vill jag ha sommar! :)


En annan söt klänning (egentligen en pyamas) Ska nog ha den imorn på Valborg!


Jag fick med gratis smink när jag beställde min studenklänning, :D


Här i gömmer sig klänningen, men den tänker jag inte visa! :)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0