Hej

Längesen jag skrev nu, om jag fortsätter skriva oftare fortsätter jag med bloggen annars ger jag upp, igen!
Nu har jag iaf tagit studenten och det var en av de bästa dagarn i mitt liv :D FLAKET var såklart bäst! Vill åka på flak och hoppa upp och ner med CASPER06 varje dag! :D älskar er, hoppas på en snar reunion. CASPER VI ÄR BÄST!

Igår mådde jag verkligen skit, ont i hela kroppen, huvet, snorig, spyfärdig hela tiden.. suck fattade inte vad som var problemet. Sara tjatade och tjatade på utgång, till slut blev det så. Musiken sög och jag var totalt nykter och hade jätteont i magen så jag och August åkte hem till Sara och sussa. Sara försvann på egna äventyr som vanligt! ;)
Fick i alla fall ut något av kvällen, det är inte kul att vara nykter på krogen.

Nu sitter jag här hos Sara och väntar på min bil, August har lånat den. Imorrn är det midsommar och jag har tre alternativ att välja på, har inte bestämt mig än så får se hur det blir!

Ha det fint, puss :)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0