Söndag

Midsommar var perfekt! Mat och fest hemma hos Max, mycket trevligt! Fick åka därifårn vid ett för sista bussen gick då, sov kanske 3 timmar sen var det bara att gå upp för att åka till Liseberg med jobbet :D Det var jättekul, skulle vilja vara där i en hel vecka! Resan hem tog bara 3 timmar, dom kör som galningar! Herregud säger jag bara, tog en halvtimme att åka till Örebro och det brukar ta en timme.

Idag har jag och mamma vart o solat på Joberg, mysigt men molnen kom fram så vi åkte hem efter ett tag. Sen tog vi en långpromenad med Thea till Willys för o inhandla kvällens mat, jag är ledig en söndag kväll! :D Jippi, så det blir grillning lite senare (August kommer också). Nu ska jag gå ut igen och sola lite till, den är ju för underbar! :) Ska också provåka Willes moppe som man måste sparka igång, haha så gammal :)

Ha det fint! Puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0