Äntligen en lugn kväll

Nu, är det första kvällen på länge (en vardag) som jag bara är hemma i vanlig tid och inte gör någonting. Det brukar alltid vara jobb eller så är det träning, känns väldigt skönt. Så klart finns det lite smått o gott o göra här hemma men jag är i alla fall hemma!

Idag hämtade jag mina skor men de var såklart för stora, så jag ska skicka tillbaka dem och be om en mindre storlek, det är så svårt att beställa skor på internet! Sen fick jag även min kokard till min studentmössa, men de skickade banne mej fel kokard! Jag skulle ha en i guld metall men fick en i tyg, bra va? Så nu måste jag få ännu en ny sådan.

Nu ska slita mig från datastolen och läsa teori, jag var nyss ute med pappa och gjorde säkerhetskontroller. KÖRKORTET måste fixas, det är min högsta önskan just nu!

Puss


Ge mig en fin sommarkväll, nu tack.

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0