god morgon

Nu sitter jag här på webbdesignen som vanligt, frukost har man inte hunnit käka (som vanligt det med), så maggen kurrar så in i bomben. Idag har jag skola till ca 3 sen måste jag dra för att hinna till jobbet, därefter blir det plugg för imorgon är det prov på Judendomen.

Jag har haft beslutsångest, ni vet de svarta skorna jag beställde? De var för stora så jag skulle skicka efter ett par i mindre storlek, men sen ångrade jag mig. Tänkte att jag ville ha en annan färg, jag köper ju bara svarta skor! Så jag beställde ett par rosa istället, grymt snygga dem med! Men de svarta finns kvar i baktankarna om jag vill klicka hem dem en annan dag.

Ha en bra dag så hörs vi senare!


De blev de rosa till slut.

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0