helgen

Jag skrev ett inlägg i fredags men det var tydligen inte publicerat, så jag får väl berätta vad jag har gjort nu istället.
I fredags tog ju Linda också körkort, vi är så jäkla bra! :) Vi var ut på Silk där Byz uppträdde och firade som fasen, det var först lite förkrök hemma hos Isabell med några tjejor. Kul kväll!

På lördagen jobbade jag sen vart det fix inför personalfesten, åkte hem till Jenny (en på jobbet) och där förfestade vi tjejer från BK. Sen tog vi en taxi och åkte mot BK. Förväntningarna inför festen var ju ganska låga men det var jätte kul faktiskt! Vattenpipa och dans hela natten. Sen mötte August upp mig vid bussen så åkte vi hem till mig och sussa.

Idag har jag jobbat och bara tagit det lungt, nu ska jag lägga mig framför tvn och kika på gossip girl och one tree hill.
Igår kom Malin hem också, får se hur brun hon är imorgon!

Bilder dyker upp sen.
Kram

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0