kvällen

Mötet på jobbet pågick ända till halv tio så jag har inte gjort så mycket mer än det! vi pratade lite om ekonomin, hur vi arbetar och om kommande festen :) såg inte fram emot den innan, men nu känns det roligare! nästa lördag alltså.

Nu sitter jag hemma i min ensamhet, riktigt tråkigt, sen in på små timmarna när jag ska sova så kommer mina hemska och mörka tankar komma upp, SKRÄCK-FILMER! Hur ska jag kunna somna? hjälp mig någon, det är jobbigt att sova ensam...

För att roa mig så har jag nu klickat hem de svarta skorna jag skrev om i ett tidigare inlägg, hoppas de passar bra! Nu ska jag kika lite på vad som televisionen erbjuder, PUSS


Inte roligt att vara ensam, stackars mig!

Kommentera här
Postat av: Lisa

haha i like the picture ;)

2009-03-15 @ 23:48:01
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0