Små funderingar

Japp, små funderingar som sagt... Ska jag börja blogga igen? Känna hur alla känslor och minnen kommer ur mig.. Jag vet inte, men jag har inte velat tagit bort bloggen ifall jag vill fortsätta, och även för att kunna titta tillbaka på vad som har hänt såklart. Jag tänkte i alla fall ge det ett försök igen, men då vill jag ju såklart att ni läsare ska följa med mig!

Jag kan ju börja med en klassiker, berätta vad jag har gjort idag.
Skolan började vid 12, mycket skönt men slutade vi halv 5, så jag är nästan nyss hemkommen. Därefter travade jag runt på stada lite och köpte en underbar toner till mitt ansikte, från MUS of course. Sen vart det lite småsaker inne på Apoteket, tacka apoteket! Vad skulle jag göra utan det placet liksom?

Nu, strax ska jag övningsköra lite med mamsen, snart är det uppkörning så jag måste träna, träna, träna! Sen måste jag hem och plugga lite till ett arbete jag ska lämna in imorgon, det är ett två-grupps arbete men min käre partner är ju såklart bortrest i LOVELY THAILAND! Jag är så avis på mallan så det inte är sant, Thailand är ju bland det bäst som finns.

Så där, mitt "första" inlägg för den här "nya" tiden är nu nedkladdad! Hoppas ni läste den med nöje.
XOXO

Therese


Gud så söt!

Kommentera här
Postat av: Anonym

stackare du far kampa med vart arbete medans jag glassar, sorry! men snart hemma:)

2009-03-18 @ 15:21:38

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0