Vad gör ni på internet?

tjabba

Nu sitter jag på en av de tråkigaste lektionerna, webbdesign med karin, usch usch. Min webbsida är i alla fall klar så jag försöker underhålla mig själv med internet, men det finns inte så mycket att titta på. Har ni tänkt på det? Förr, kanske för 2-3 år sen kunde man sitta vid datorn hur länge som helst, det fanns massor med saker att göra! Nu kollar jag bara in några bloggar, facebook och nyheter.. sen tar det slut! Det kanske är bra också, för det är inte så bra att sitta vid datorn hela tiden. Här kommer min favoritsidor som jag brukar titta på när jag är på nätet:

www.kenzas.se
www.blondinbella.se
www.filippalund.se
www.improveme.se
www.stureplan.se
www.aveny.se/amanda
www.facebook.com
www.aftonbladet.se/sofismode
www.kanal5.se

Resten av dagen ser ut så att jag ska köpta lite frukost i kafeterian nu, sen blir det skola ända till klockan 4 och halv fem börjar jag jobba! Sen ska jag hem o träna teori och även titta på DHW.
Puss & Kram


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0