god kväll

Klockan är 23.23, dags att önska sig något! Sådär, hoppas det slår in, hihi.
Idag har jag vart i skolan, hade prov i natur och det gick väl sådär.. men G blir det nog. Efter det åkte jag hem, lagade lunch till mig och min bror, det blev Morotssoppa med röda linser, riktigt nyttigt ur viktväktarboken, gott var det också! Sedan drog jag iväg till jobbet, tog Amandas pass så jag slipper jobba på lördag, så då jobbar jag bara imorn och nästa gång på söndag, riktigt skönt!

Idag lämnade vi även in årsredovisningen! Mycket skönt, det enda vi har kvar i företaget nu är en årsstämma sen finns inte Keep Cold UF mer :D LYCKA!

Kryssning verkar vara på G också, med mina underbara brudar, den 27 maj! WIIIHOOO kommer bli så jäkla kul!
Nu ska jag sova, börjar 13.20 imorn så jag får en rejäl sovmorgon !

Peace out!

Ja, ni ser själva hur gammal bilden är!


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0