(Lång) Helgen

Valborg
Tänkte berätta lite om Valborg. Dagen spenderades i skolan som var ganska lugn och sen var det bara och ta sitt pick och pack till kära gamla landet, Malins place! Vi var väl runt 15 personer hos Mallan och drack och grillade. Grannarna hade fest så vi gick lite emellan. Kvällen var rolig och mysig, som det ska vara! Jag vill ju lägga upp några bilder men dem har Malin så jag får hoppas att hon lägger in några snart!

   

  
Lite dagen-efter bilder, vi låg och mös i solen! :)

Fredag
Vaknade upp hos Malin, kände mig inte så bakis men sen när jag skulle till jobbet kom det, fyfan det var riktigt jobbigt att jobba då. Orkade inte med kassan till sluta så jag ställde mig och gjorde lite hamburgare istället! På kvällen tog jag det lungt med August och köpte Twilight som har kommit ut nu, så den tittade vi på.. LOVELY! Twilight är så grymt bra!

Lördag
Jobbade till sju sen var det bara att fixa sig för utgång på Pluto med Augusts boxningsklubb. Han bjöd med mig dit där vi fick grillbuffé och dricka. Trodde kvällen skulle vara ganska långtråkig men jag hade kul, en kväll med grabbarna helt enkelt.

 
Så såg jag ut igår kväll!

Just nu
Äter jag jordgubbar, MUMS!

 

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0