oh la la la

man blir ju lite bloggsugen när man läser på andras bloggar, det liksom suger i fingrarna så därför tänker jag skriva när jag känner för det! och om det är några läsare eller inte, det kvittar. det är bara skönt att få skriva lite!

nu är jag brunett (och singel dessutom, haha det var också ett tag sen va!) känns jättebra, blev en riktigt fin färg och sen var det så himla längesen jag var mörk så det kändes skönt med en förändring.

idag har jag jobbat (yes, still on BK) och nu sitter jag här hemma och luktar svett, fett o allt möjligt som man kan lukta när man jobbat, mums säger jag! ska kanske ta och hoppa i badet, det var längesen. ikväll blir det antingen utgång eller så kommer mallan o isabell hit o bara glor på apparaten.

ha det gott! puss
'
Malin och jag, numera brunett!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0